יום שני, 7 ביוני 2010

סיקור: מחשב נייד ‎HP Pavilion G62-100EJ‎

מחשב נייד מסוגנן יצרן: HP, גודל מסך: 15.6 אינטש, זכרון: 4GB, כונן קשיח: 320GB, מעבד: Intel® Core™ i3-330M , טווח מחירים: עד 4000 שקלים.

הדבר הראשון שתבחינו במחשב נייד זה מלבד המחיר הנוח שלה עם רמת הביצועים הגבוהה , הוא העיצוב המסוגנן שלה ברונזה צרפתי , המחשב נראה מסוגנן מודרני ומלכותי מאוד. התחושה היא שהמחשב הזה הוא מקנה תחושה עשירה. המקלדת בגודל מלא היא מאוד ארגונמית ומתלבשת יפה על הרמקולים של Altec Lansing המקיף את החלק העליון של המקלדת.

מסך בגודל 15.6 אינטש High-Definition LED רחב שהופת את התצוגה של מחשב נייד זה באופן מושלם עבור צפייה בסרטי HD וגלישה באתרים המועדפים שלכם עם צבעים מלאים ומרהיבים .

במחשב יציאות USB יציאות HDMI פלט וידאו VGA מצלמת רשת פנימית. חריצי זכרונות SD / MS Pro Duo / MMC, יציאת רשת LAN וכן תקליטור אופטי - קורא DVD וכותב DL / + R /-R / RW.

בעוד מחשב הנייד נראה קסום מבחוץ מה שעושה את המחשב הזה כל כך מומלץ לרכישה היא התכונות הפנימיות שלו, מתחת למנוע מסתתר מעבד Intel Core i3-330 וזכרון של 4GB כונן קשיח 320GB תמיכה אלחוטית של 802.11b/g/n אשר מאפשרת חיבור WI-FI משקל הנייד בסך הכל 2.5 קילוגרמיםמה שהופך אותו למאוד נייד ולא חייב להתפשר על מיני .

לסיכום: המחשב הנייד גדול רחב עם המון פיצ'רים טובים בפנים נוח כלכלית ומביא חומרה טובה, מכיל סוללה 6 תאים וככל הניראה זה החיסרון היחידי שלה בכך שתחזיק פחות מ3 שעות לפני שתכנע לשקע הקיר. בסך הכל עיסקה מצוינת

ניתן להשיג את המחשב הנייד ‎HP Pavilion G62-100EJ‎ נכון ליום פרסום זה 3980 ש"ח.
לרכישה ברשת KSP מחשבים ניידים

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים