יום חמישי, 1 ביולי 2010

עכבר למחשב נייד - המומלצים של עידן

תודו שרוב הזמן משטח העכבר הסטנדרטי של המחשבים הניידים אינו מספק שום דבר אחר מלבד את הפונקציות הבסיסיות ביותר. לכן על מנת לבצע פעולות נוסופות אנו זקוקים לעכבר חיצוני אחר, עם זאת הדרישה להתאים עכבר למחשב צריכה להיות עם כמה פרמטרים חשובים כמו ניידות העכבר והפונקציות שמגיעות איתו. להלן דירוג שלי לעכברים


Logitech VX Nano Cordless
לעולם אין לדעת מתי יהיה לכם משטח נוח לשימוש העכבר, עם העכבר הלייזר הזה ניתן להשתמש בכל מקום ויכול לעבוד אפילו על זכוכית ומשטחים לא נוחים, העכבר מציע ניידות אופטימאלית. בגלגלת של העכבר יש מנגנון שעובד חופשי באין מפריע וזה מאפשר לגלול מסמכים ארוכים בלי שהאצבע כל רגע תזוז כמו בעכברים המסורתיים מה שהופך את העכבר הזה לאידיאלי עבור מסמכים ארוכים ומשיחות . העכבר הוא קומפקטי אך גדול מספיק כדי להשאר ארגונמי ונוח גם למשך פרקי זמן ארוכים וללא מאמץ מיודע של היד. היכולת האלחוטית מסקת נוכחות וחיי סוללה ארוכים מבטיחים כי לא תבלו בלהחליף כל יום סוללות.


Microsoft Explorer Mini Mouse
אם נתעלם מהגימיקים השייוקים של האור הכחול , סך הכל העכבר הזה הוא מצויין עבור מחשב נייד . העיצוב הקומפקטי נכנס בקלות לתיק המחשב הנייד ועדין נוח לשימוש ליד. העכבר מצוייד בטכנולוגיה מתקדמת של מייקרוסופט BlueTrack אשר רגישים יותר ובדומה לליזר ניתן להשתמש על מגוון רחב של משטיחים כולל זכוכית. משדר הUSB הוא קצת מגושם ודומה להתקן אחסון פלאש אבל עובד הייטב העכבר מאוד פופולארים וניתן להשיג בכל חנות קמעונית והוא עכבר טוב לנסיעות.
קיי.אס.פי. מחשבים: 215 ש"ח | באג: 289 ש"ח


Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000
העכבר הזה נהדר עבור נסיעות קומפקטי מאוד ויכולות האחלוט שלו שמתחברות עם בלוטוט' מאוד נוחות כך שלא תצטרכו לדאוג כלל למקלט. מה שכן העכבר מאוד ארגונמי . העכבר עובד בטכנולוגית לייזר מה שאומר שהתקובה ייעילה יותר ומדויקת יותר ועובד כמטע על כל משטח. חיי הסוללה טובים מאוד והוא פועל על שתי סוללות AAA במקום סוללה אחת של AA העיצוב לא הכי מושלם אך בשביל העלות עכבר מעולה.
קיי.אס.פי. מחשבים: 165 ש"ח | באג: 219 ש"ח | סקיי.פי.סי.: 207 ש"ח.

בכל עכבר שלא תבחרו עבור המחשב הנייד שלכם אני מציע למי שעדין משתמש עם המשטח הרגיל להשתדרג ולרכוש עכבר למחשב נייד . תתחדשו !

** המחירים נכונים להיום 01.07.2010

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים