יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

מחשב נייד זול ביותר בשוק

מחשב נייד להמונים
לפני כמה ימים פנתה אלי נערה בת 18 ברחוב וזיהתה אותי מהבלוג של המחשבים הניידים. (כניראה התמונה עזרה קצת) .מעבר לקומפלימנטים על כתבות שונות ועל מחשבי נשים בפרט היא שאלה אותי: מדוע אינני מסקר מחשבים ניידים זולים? שכן לרוב בחתך הגיל שלה אין תקציב גדול (אם בכלל) כדי לרכוש מחשב נייד רגיל והיא מוכנה להתפשר על האיכות (אך עדין להצליח לעבוד) העיקר שיהיה לה מחשב נייד כלשהו במחיר זול. וזו סיבה מספיק טובה כדי לכתוב על זה כתבה חדשה. על ניידים קטנים זולים וחסכונים גם בגודל, גם בביצועים וגם במחיר.



Asus Eee PC 1001PX‎
 ‏Asus Eee PC 1001PX‎ המחיר 1600-1750 שקלים, המחיר זול ואטרקטיבי והוא מכיל בתוכו מסך של 10.1 אינצ', 160 ג'יגה של כונן קשיח, זכרון של 1 ג'יגה ומעבד Intel Atom N450 מכיל בתוכו גם קישוריות אלחוטיות וגם מצלמת וידאו פשוטה.



‏Compaq Mini CQ10-500EJ
 ‏Compaq Mini CQ10-500EJ המחיר הוא נע בסביבות ה1500 שקלים. גירסה של מחשב נייד מיני של HP עם קווי עיצוב אלגנטים מאוד מכיל מעבד Intel Atom N455 ומשקל ככלי של 1.22 ק"ג סך הכל מחשב שישמח כל חובב טכנולוגיה.
 


Acer one 532H-2DS
‏Acer one 532H-2DS המחיר נע גם בסביבות ה1600 שקלים, מחשב נייד זה ללא ספק הגיע לארץ רק במטרה להוריד את המחיר לחברות ידועות וגם הצליח לא רע, למרות שאני אישית אינני חובב של מחשבי אייסר כאן הוא נותן תוצאות יפות עם מעבד של N450 זכרון של 1 ג'יגה, כונן קשיח של 250 ג'יגה עם משקל של 1.3 ק"ג.



SAMSUNG N150
SAMSUNG N150 המחיר נע בסביבות ה1900 שקלים. אם אתם אוהבים מותג עם היסטוריה ועם מודל דיי זהיר ועיצוב נחמד , יספיק עבורכם הדגם הזה שמכיל מעבד של ATOM 450, זכרון של 1 ג'יגה, כונן קשיח של 250 ג'יגה מגיע בצבעים שחור ולבן



‏Dell Inspiron Mini 1018
‏Dell Inspiron Mini 1018 המחיר הממוצע הוא 2000 שקלים והוא מחשב קצת יותר יקר מהניידים האחרים עם מעבד של N455, ג'יגה זכרון, 250 ג'יגה כונן קשיח, צג של 10.1 אינצ', קישוריות אלחוט ובלוטוט ומצלמה קטנה פשוטה מובנת מתאים לאנשים שלא מוכנים לוותר על הדגם שלהם.



המחשב הנייד הכי זול ביותר בעולם אגב הוא הדגם של OLPC שנמכר ב100 דולר במטרה להפיץ אותו בכל רחבי העולם לילדים שאין באפשרותם לרכוש מחשב.


ולעניין קצת אחר אבל דומה
כשחיפשתי דגמים של מחשבים ניידים זולים מאוד סיקרן אותי לדעת איזה מחשב נייד הוא היקר ביותר שאפשר לרכוש? חשבתי שככל הנראה מחשב זה יצטרך להיות עם מסך ענק ,מעבד גראפי מתקדם, דיסק קשיח ענק ותוספות איכותיות כמו כונני בלו ריי וכדומה. אך נראה שהמחירים לא נמדדים באיכות המפרט אלה במושגים של מותרות וייחודיות
המחשב הנייד היקר ביותר בעולם
ובדרך זו מצאתי את המחשב Luvaglio אשר עולה 1000000$ כן, כן אתם לא טועים מיליון דולר. נראה כי החברה מתמחה במכירת מוצרי מותרות ואין ממש פרטים אודות התכונות של המחשב. בכל מקרה, כפי שקורה בשוק הדיור, על המחשב יש את תווית המחיר אבל לא ממש מצאו קונה שישלם עליו את הסכום הזה.


חשוב שתדעו: המחירים רלוונטים לתאריך של יום פרסום המודעה, המחירים נלקחו באמצעות השוואת המחירים כמה, מפרטי המחשב נלקחו מאתר קיי.אס.פי. מחשבים לנערה קוראים "ניצן בילנקו" היא ביקשה שאציין זאת.

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים