יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

השקה רשמית לiPad בישראל


כן עוד איחור אופנתי של אפל בישראל ואחרי מספר חודשים לא מבוטל idigital משיקה את האייפד באופן רשמי. מה שגורם בעיקר להוזלה משמעותית במחיר. האייפד הינו מחשב לוח של חברת Apple המכיל מערכת הפעלה קלה, מסך מגע גדול המשמש למשחקים, גלישה, מוסיקה, סרטים ועוד.

בעקבות ההשקה, ישנה ירידת מחירים משמעותית, ויבואנים מקבילים ממהרים להוריד משמעותית את מחיר המחשב, נכון להיום (דצמבר 2010) ימכרו דגמי ה16 | 32 | 64 ג'יגה במחיר הרשמי של 2,279 | 2,749 | 3,179 לגירסת ה- WIFI , אם תצטרכו את גירסת 3G תצטרכו להוסיף עוד כ700 שקלים בערך לבסיס. המחיר הזול הזה דומה מאוד למחיר האמיתי של המחשב אם היה נרכש בחו"ל. ואין ספק שגורם להרבה אנשים להרים גבות.
כמו כן כל חברות הסלולר התחילו להוציא חבילות מיוחדות לגלישה במכשיר. בעקבות לחץ המחיר הבוקר הורידו את המחירים בכל חנויות המחשבים השונות כדי לעמוד בתחרות הגדולה. היתרון של הייבוא הרשמי הוא באחריות שכן הקניה של המכשיר היא לא הכל ואם האייפד נשבר או נוצרו אצלו בעיות תוכלו סוף סוף לתקן אותו במעבדה רשמית של אפל.

אין ספק שהאיחור משפיע ובזמן זה שאצלנו משווקים את האיפד רשמית כבר ישנם שמועות שיש אייפד חדש שצריך לצאת בחודשים הקרובים. כך שתמיד Apple משאירה אותנו מאחור.

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים