יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

מדריך: איך לקנות תיק למחשב נייד


מזל טוב - התחדשתם במחשב נייד מהסוג שאתם אוהבים ועכשיו כל שנשאר לכם זה לרכוש תיק שיוכל לשמור על המחשב הנייד שקניתם, אך כמה שנדמה שאפשרות זאת מאוד פשוטה היא מצריכה שיקולים חשובים ותכונות חשובות שיש לזכור בעת קנית תיק למחשב נייד.


רכישת תיק למחשב נייד נעשית בעיקר כדי להגן על המחשב הנייד שלכם ועל הציוד הנלווה בעת נסיעה. לכל אדם יש צרכים שונים ולכן כל אדם צריך לקנות תיק שיתאים לצרכים אלו.


מהו גודל המחשב הנייד?
הדבר הראשון הכי חשוב ברכישה של תיק למחשב נייד הוא בעצם גודל המחשב. רוב התיקים שמגיעים היום בנוים לתיקים בגודל של 15 אינטש. אנשים בעלי מחשבים ניידים גדולים יותר כמו 17 אינטש זקוקים לתיקים גדולים יותר או מחשבים ניידים קטנים יותר כמו 10.1 אינטש זקוקים לתיקים קטנים יותר. אל תתפתו לקנות תיק שלא תואם לגודל המסך שלכם, התיקים נעשו במיוחד לפי גודל כדי לשמור על המחשב הנייד שלכם תיק למחשב נייד קטן יותר גם אם הוא תואם את המידות לא מומלץ שכן עלול לפגוע בבטיחות המחשב נייד שלכם.

סוגי התיקים: 
אם תרצו או לא תרצו כשאתם נוסעים או הולכים אנשים לא יודעים איזה מחשב נייד יש לכם אבל את התיק הם רואים, למי שחשובה התדמית צריך לשקול זאת. ישנם סגנונות שונים שבהם תוכלו לבטא את התדמית שלכם.


תיק למחשב נייד - סגנון השקית.
תיקים אלו בנוים בצורת שקית נוחה , מגיעה לרוב עם רצועת כתף מרופדת הייטב ומתכווננת, לרוב יש שם מקום דיי זעיר שבנוי בעיקר למחשב הנייד ולאביזרים קטנים , חלקם מגיעים עם כיסים נוספים המאפשרים גישה מהירה עבור טלפונים סלולרים וניירות, התכונה של תיקים אלו הם המשקל הקל מאוד שלהם ולכן תיק זה בנוי לאנשים שצריכים מעט מאוד דברים עליהם וכמה שפחות משקל.


תיק למחשב נייד - פתח עליון | עסקים
תיקים אלו בצורת מזוודה המספק משטח עבודה למחשב הנייד במיוחד במקומות לא יציבים, אם נסיעות הם בעיקר השימושים שלכם אין ספק שתהנו מנוחות של תיק נייד זה שמספק גישה מהירה וקלה למסמכים ולמחשב נייד. לרוב הם גדולים יותר ומצריכים מקום יותר כך שאם אתם יושבים בכיסא במטוס או בכיסא באוטובוס ככל הנראה יהיה לכם קשה לעבוד קצת בגלל הגודל שלו, יחד עם זאת הוא מספק מקום גדול מאוד לכל הדברים שאתם זקוקים להם ומקומות לעזרים נוספים כמעט לא מוגבל.


תיק למחשב נייד - סגנון התרמיל
מי שמחפש דרך קלה מאוד לסחוף את המחשב הנייד וצריך את היידים שלו פנויות זה התיק בשבילו, הוא מכיל שפע רחב של מקום אחסון ובאמצעות רצועות הכתף תוכלו לקפוץ בצורה חופשית וזה יגביר את הביטחון והבטיחות שלכם ושל המחשב הנייד.


תיק למחשב נייד - סגנון רולינג | טרול
תיקי הרולינג משקפים גמישות וקלות שימוש בעיקר בשדות תעופה או תחנות רכבת כאשר אתם חייבים לזוז מהר ולא רוצים להסתכר בכך שהציוד שלכם נתקל ונדחק תיק נישא מתגלגל הוא פיתרון נהדר לנסיעות ולמעבר מהיר ובטוח, יחד עם זאת כל פעם שתצטרכו לעבור בשדה תעופה תצטרכו לפרוק את התיק בשביל להוציא את הנייד.


תיק למחשב נייד - מעוצב לנשים ולגברים
ישנם היום המון עיצובים שמשקפים גברים או נשים בן אם זה בצבע או במגע נשי או גברי אם אתם קונים את המחשב נייד או קונים תיק כמתנה שווה להשקיע בתיקים מעוצבים.


עכשיו כשאתם חכמים יותר, איזה תיק היה מציג את התדמית שלכם בצורה הטובה ביותר?

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים