יום שני, 5 בספטמבר 2011

מחשב הטאבלט הזול ביותר סיקור: MagPad‎


אין ספק ששנת 2012 הולכת להיות שנת הטאבלטים, אנו רואים שכבר השנה הטאבלטים נכנסו חזק לשוק, אחרי האיפד (IPAD) של אפל הטאבלטים של סמסונג עומדים להכנס לשוק המון מחשבי לוח (טאבלטים)
אך בכל דבר חדש המחירים היו בשמיים - מה שנשאר לנו זה רק לחכות למפרטים טובים ומחירים זולים ולפי מה שקורה בעולם לשם נושבת הרוח. בכתבה זאת אני אסקר את הטאבלט הזול ביותר לחודש ספטמבר 2011 שימו לב, דברים זולים  הם לרוב בעלי מפרטים נמוכים יותר, כך שלפי שאתם הולכים לרכוש מחשב לוח עלכם להבין את השימושים שאתם רוצים לעשות במכשיר.

ה - MagPad‎ במחיר של חצי מטאבלט
מדובר על טאבלט בעל מעבד ליבה אחת עם מהירות של 1GHZ, זכרון של 512MB של DDR3.
המכשיר מגיע עם זכרון פלאש מובנה של 4GB ומגיע עם הרחבת זכרון עד 16GB
במכשיר קיימת תקשורת אלחוטית מסוג WIFI במהירות של 802.11 b/g/n אין גירסת 3G.
המכשיר מאובזר בחיישן G, המקנה תמיכה בסיבוב המסך.
מערכת הפעלה שמגיעה עם המכשיר הינה android 2.3‎ מה שיקנה חוויה מאוד מוכרת לבעלי סמארטפונים והתפעול קל ופשוט. ומצד שני לרוב הטאבלטים יש כבר גירסה 3, גירסה 2.3 מתאימה יותר למכשירים סלולרים ולכן רוב האפליקציות פשוט מתאימות לניידים או שימתחו בצורה קיצונית או שיהיו קטנים בחלק מהמסך.

המכשיר מגיע בגודל 8.4 אינטש - מדובר בעיני בגודל נפלא בין טאבלט ענק של 10.1 אינטש לבין קוראי ספרים של 7 אינטש . מסך ה8.4" מגיע בגודל דיי מדויק לשילוב המדויק בין קריאת ספרים לבין שימוש במכשיר. יחד עם זאת, הרלוזולוציה הנמוכה של המכשיר מביאה את המכשיר לאיכות לא נעימה אך סרטים נצפים באיכות סבירה, פשוט התמונה חסרת חיים. 

המשקל של המכשיר שרשום אצל היצרן קצת פחות מ550 גר', מבחינת נשיאה המכשיר קליל ונוח למעבר, אך היתי מצפה ממכשיר כזה לשקול פחות מבחינת אחזקה. גם מבחינת התחושה נדמה שהמכשיר חלקלק ויש צורך לאחוז בו בחוזקה. היתרון הגדול של מכשיר MagPad שמכירו הינו פחות מ1200 שקל ולמי שמחפש מכשיר שיפעיל משחקים קטנים לקרוא ספרים המכשיר פשוט מצוין.

אישתי משתמשת במכשיר ואיבזרה אותו בשלל מתכונים במקום ללכלך את המחשב הנייד עם קמח. תליה פשוטה של המכשיר עם מגן מסך עשתה עבודה נפלאה במטבח, אך האמת שאני דיי משוחד אם אני יגיד לא טעים לא אקבל עוד עוגות.

תודה לקי.אס.פי. מחשבים ניידים וטאבלטים בקבלת המכשיר לצורך הסיקור.


ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים