יום שלישי, 27 באפריל 2010

הסדרה האיכותית של ‏HP Pavilion DV6


סדרת המחשבים הניידים של ‏HP Pavilion DV6, הסדרה מספקת לנו גם את המסך הרחב 16.9 באיכות HD מאיצי גרפים איכותים של ATI והמעבדים החדשים של אינטל וכל זה משתלם אודות למחיר.
אין ספק שהדבר הגדול הבא הוא הקידמה של הנטבוקים.


מחשבים ניידים קטנים, זולים אבל עד היום הם לא סיפקו את הסחורה והתאימו בעיקר לסטודנטים לצורך שימוש משרדי בלבד.

אחרי שכל כך הרבה מחשבים ניידים שהשתמשתי בהם , ממש מהנה להשתמש במחשב הנייד הגדול עם מסך ה15.6 אינצ' , הסדרה מגיע עם דגמים רבים והמעבדים עם הליבה הכפולה של אינטל I3-I5-I7 ובמשקל של ה3 קילו באמת יכול להחליף מחשב אישי .

הדבר הראשון שנתקלים בו שרוכשים אחד מהמחשבים הניידים הללו, הוא העיצוב החיצוני, שבלונות נחמדות מעוצבים על אחורי המסך וזה מאוד חביב ונותן רושם איכותי, כשמביטים בצד המחשב ניתן לראות את מספר החיבורים הרב הקיים במחשב הנייד, בניהם כ 4 חיבורי USB יציאות HD כרטיס מסך קורא כרטיסים משולב ועוד המון יציאות נוספות.
לאחר שפתחתי את המחשב הנייד, היה ממש כיף לראות את המקלדת המלאה והרחבה עם עם כפתורים הנקים והשקטים ובמאת כמעט ולא מרגישים את ההבדל ממקלדת המחשב הרגילה.

ברוכים הבאים לבלוג מחשבים הניידים של עידן נדיר !

שלום רב,

הינכם צופים בבלוג המחשבים הניידים של עידן נדיר,

כאן אנסה לסקר בצורה אובייקטיבית כל הפרטים הנוגעים לעולם המחשבים הניידים החלק מסקירה של דגמי מחשבים ניידים ועד לטיפים וטריקים לשימוש הינכם מוזמנים להנות להגיב ולהתערבב בכל מה שקשור לכל שאלה הינכם מוזמנים לפנות אלי לתיבת הדוא"ל Idan.Nadir@gmail.com .

תגיות: מחשבים, ניידים, מחשב, נייד, בלוג, בלוגים, מדריכים, מאמרים